Thursday 24 November 2011

my best mOmO Wedding...

m0m0....

name of my best friends...couldn't mentioned the real name...hehhe..m0m0...hm esok 25 Nov 2011 dia akan menikah [menikah d hari besday sndiri]...always pray for his happiness...hehehee..mlm ni last dia bujang before get marry to his lovely becoming wife name Jue....hope m0m0 akan setia gn his wife...jd imam yg soleh..suami yg soleh..ayah yg baik...ketua keluarga yg bertanggungjawab..penuh kasih syg...st0p main2..hehhee..since form 1 jd friends...el hrap sgt2 dia temui ketenangan dalam rumah tangga yg dia bakal bina..amin..terima kasih ya Allah tuk satu lg senyuman..=)


for my best m0m0 wif his luvely Jue :

  • sem0ga bahgia sampai akhir hayat hingga nafas yang terakhir..
  • sem0ga jadi suami yang soleh..
  • smg dapat anak2 yang menyejukkan hati..
  • sem0ga berjaya mengharungi ujian dlm alam rumahtangga nt.
  • sentiasa ingat Allah itu adalah rujukan yg terbaik if anything happen nt..

 mr m0m0 & mrs m0m0
SelaMat pEngatin Baru (25 Nov 2011)



2 comments:

  1. i know who is MOMO....hehehehehehe.....nak tau x abang aku tuh x dtg jumpa aku pon minggu nih.....tapi dia balas msg aku kat fb....aku msg dia pasal maksud nama dia tuh.....hahahaha....abang aku..abang aku...aissshhhhh...bl ntah nak jumpa org slps abang aku nih.....

    ReplyDelete
  2. hehhehe...sabaq dd...tgkla..aku dh lme da akaun nie..br terhegeh2 nk update...sblm ni bukak xtau nk watpe...skang rs mcm byk benda nk cite...xpe dd...aku rs abg hg tu mst da urgent benda yg dia nk wat....insyaallah next nt dia dtg lg..dia kolling la hg...

    ReplyDelete

oOOoopppssss :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...