Sunday 13 November 2011

mencari kekuatan..

...Cinta bukan mengajar kita lemah, tetapi membangkitkan kekuatan. Cinta bukan mengajar kita menghinakan diri, tetapi menghembuskan kegagahan. Cinta bukan melemahkan semangat, tetapi membangkitkan semangat. (Hamka)..

...Barang siapa yang cintakan sesuatu,  maka dia akan menjadi hamba kepada yang dicintainya. Barang siapa yang mencintai sesuatu,  maka dia banyak menyebutnya, mengingatinya,  dan memikirkannya... (Ibnu Ata'illah – Kitab Al-Hikam )


..kata2 pertama dr aku..ntahla...ak dh lame da blog ni..tp xpenah nk update..mls kot...tp lately aku rs blog ni mungkin tmpt terbaik aku nk luah pape yg aku rs xleh nk shout out kat dunia luar...yaAllah..aku rs sgt lemah...aku mencari kekuatan...bantu aku ya Allah..

2 comments:

  1. waaahhhhh.....hang sejak bila plak berblog2 nih....nice nice ;)....

    ReplyDelete
  2. sejak...ntah..serius d..akaun ni dh lme...tp x update apa2

    ReplyDelete

oOOoopppssss :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...