Wednesday 7 December 2011

bila hati salah melabuhkan kasihnya...

A few lines dat truly n sincerely came from my little crack heart :

"hm...its really hurt to talk about dis topic..but i really wanna share it here...its all about LOVE...hurm its complicated...but i do feel its...n its really hurt..hohoh0000hooo..."



huhu....entry yg agak serius tuk el cakapkan tp nk ckp jge..."bila hati salah melabuhkan kasihnya"...hehhe...beratkan...sebab bile bercakap pasal benda ni..dia akan melibatkan hati...tentang soal hati..tentang perasaan...tentang orang...

hm tp x semuanya mudah..mungkin jalan CRITACINTA bagi setiap orang mempunyai kisahnya yg tersendiri...unik..istimewa dan berbeza....yg penting kita FIKIR..RASA...SELAMI...siapa yg kita rasa memberi rasa pada sekeping hati kita...jgn salah melabuhkan kasih..nt air mata jd peneman setia..hiiiiiihiii....



" Mungkin kamu tidak menyukai sesuatu, padahal Allah menjadikan padanya kebaikan yang banyak" 
An Nisa :19

“Cinta itu sempurna seperti pohon, akarnya tertanam dalam hati, batangnya kukuh dalam kata, buahnya terkandung dalam perbuatan. Persis seperti iman, tetap dalam hati, terucap dalam lisan, dan dibuktikan oleh amal..."

“Pertunangan itu bagi saya, adalah untuk mengenali satu sama lain. Baguslah kalau ramai yang memikirkan begitu. Tapi saya sendiri yakin dengan pilihan Allah, biarlah saya mengenali jodoh saya selepas kami dinikahkan.”


No comments:

Post a Comment

oOOoopppssss :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...